Intensivkurs körkort

Ta körkort snabbt med intensivkurs körkort

Dala Trafikskola i Mora erbjuder intensivkurs körkort för dig som har ont om tid och vill kunna ge dig ut på vägarna lite snabbare. Körkort intensivkurs är även perfekt för dig som velat ta körkort länge men som inte fått det att bli av. Vi ser framemot att få hjälpa dig att förverkliga din dröm!

Körkort intensivkurs – effektiv körkortsutbildning i Mora, Dalarna

Intensivkurs körkort passar både för nybörjare och för dig som vill fräscha upp dina kunskaper. Tänk på att den kräver att du kan lägga ner en del tid på din utbildning under en kortare period. En intensivkurs körkort håller ett ganska så högt tempo!

Ett bra sätt att förbereda sig inför intensivkurs körkort är att börja läsa teori innan utbildningen sätter igång. Vi skickar gärna teorimaterial till dig om du vill. Ett bra sätt att förbereda sig inför intensivkurs körkort är att börja läsa teori innan utbildningen sätter igång.

Dala Trafikskola i Mora rekommenderar även att du ser till att ordnat ditt körkortstillstånd hos Transportstyrelsen innan du kommer till oss.

Anpassade intensivkurser körkort

Våra intensivkurser körkort planeras alltid med utgångspunkt i elevernas förkunskaper. Har du ingen erfarenhet av eller inga kunskaper i övningskörning och teori? Inga problem – hos oss börjar du där du befinner dig just nu. Målsättningen är att du ska vara klar med din intensivkurs körkort på 2-3 veckor men eftersom alla är unika och har olika förutsättningar så kan det behövas mer tid.

Under inledningen av en körkort intensivkurs hos oss så prioriteras teorin men därefter så lärs den ut parallellt med körlektionerna. Riskettan genomförs vanligtvis under elevernas första vecka av körkort intensivkurs och risktvåan (halkbanan) under den andra veckan. Vi brukar planera in antalet körlektioner i våra intensivkurser körkort efter vad du som elev behöver.

Intensivkurs körkort med boende

Dala Trafikskola i Mora har ett fräscht och trevligt boende i anslutning till skolans lokaler. Många av våra körskoleelever tycker att det är en praktisk lösning eftersom det underlättar deras fokus på intensivkurs körkort samtidigt som de kan ha roligt tillsammans med andra kurskamrater.

Kontakt

Tveka inte att höra av dig via telefon eller e-post till oss om du vill veta mer om körkort intensivkurs.

Vi finns på Vasagatan 13 i Mora, en tätort i vackra Dalarna.

Fordon